ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥ!

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

14 Νοε 2014

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ…




… τι νομίζατε, έτσι εύκολα θα ξεμπερδεύατε από εμένα;
Έκανα ένα φορμάτ στο λάπι τόπι μου, αλλά μου έβαλαν στο κουμπιουτουράκι μου τα λίνουξ. Και δε με βόλεψαν καθόλου. Μα καθόλου… και δεν μπορούσα να γράψω. Και έχω τόσα να σας πω!
Τι προσπάθησα να συνηθίσω τα λίνουξ, τι να γράψω σε άλλο πι σι και να τα στείλω στο μέηλ και μετά να τα ανεβάσω, δεν μπορούσα. Ήθελα τις ανέσεις μου, τη μουσικούλα μου, τις φωτογραφιούλες μου, τη βολή μου τέλος πάντων.
Προσπάθησα μόνο τέσσερις μήνες. Αλλά δεν άντεξα. Επέστρεψε από την άδειά του ο φίλος μου ο Γιώργος, μου έκανε φορμάτ στο γλυκουλίνι μου και τώρα, ΝΑ ‘ΜΑΙ!!!
Λοιπόν, τα νέα μου, όλον τον Ιούλιο, τα είδα όλα. Όταν λέμε όλα, θα σας εξηγήσω αύριο τι πέρασα και θα με συμπονέσετε!
Μετά θα σας πω πόσο κακία μπορεί να έχουν κάποιοι μέσα τους.
Και τέλος θα σας πω για την αναμονή. Μετά την αυριανή ανάρτηση, θα καταλάβετε τι εννοώ. 
Προς το παρόν, χαίρομαι αφάνταστα που ξανακάνω ανάρτηση στο αγαπημένο μου μπλογκάκι και που θα έχω τη δυνατότητα να σας διαβάζω γιατί ούτε αυτό μπορούσα να κάνω τόσο καιρό!
Σας φιλώ και σας υπόσχομαι πολλές και αστείες αναρτήσεις!
ΚΑΛΩΣ ΜΕ ΒΡΗΚΑΤΕ!!!

28 σχόλια:

  1. κι εμένα τα λίνουξ μου εχει βαλει ο αδερφός μου και δεινοπάθησα να τα συνηθίσω,αν κι ακομα με βασανιζουν....
    καλώς μας γύρισες λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς σας βρήκα! ακόμα βασανίζεσαι με τα λίνουξ; εγώ δεν άντεξα παραπάνω από τέσσερις μήνες!

      Διαγραφή
  2. Καλώς την και είχαμε αρχίσει να αναρωτιόμαστε! Πες τα όλα. Μην αφήσεις έξω τίποτα! Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ξυπνησω πρωί να γράψω και μετά έχω γραμματειακή υποστήριξη στο γιο που κάνει μια φοβερή εργασία!

      Διαγραφή
  3. Καλώς τηνε!!! δεν μπορώ να στο κρύψω, ΣΕ ΠΕΘΥΜΗΣΑ !!!! Χάρηκα που είναι όλα καλά κι ευτυχώς που ήταν μόνο ο λόγος του πι σι. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ εύη μου!
      πως είναι τα παιδιά και τα κουκλάκια τα εγγόνια;
      τι κάνουν τα χαριτωμένα σκυλάκια σου; σκέφτομαι με την αποστρατεία, να πάρω ένα μαλτέζ μίνι

      Διαγραφή
  4. Καλώς την κοριτσάρα μας!!! Άντε γιατί μας έλειψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα μου λέιψατε. το τί νεύρα είχα που δεν μπορούσα να γράψω, δεν περιγράφεται!

      Διαγραφή
  5. άντε καλή επιστροφή, είμαι σίγουρος ότι θα γράψεις τόμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην το συζητάς όμορφέ μου! έχω να σας διηγηθώ, σημεία και τέρατα...
      πολύ χαίρομαι που γράφω πάλι στο ροζουλί μπλογκάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Βρε καλώστα και μαλώστα,πάρε κι ένα ξύλο δώστα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βαντ, όλο υποσχέσεις είσαι!!!!!!!!!

      μόνο ξύλο δεν έφαγα τέσσερις μήνες. αλλά ευτυχώς όλα καλά τώρα!

      Διαγραφή
  7. καλώς την γοργόνα......
    τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως τηνα την περδικα!!!
    φτιαξε μας την μερα!!!
    ζουληγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και που είσαι ακόμα χριστινάκι που έμεινες μισή! έμαθα καις καρδιές στην πόλη σου!

      Διαγραφή
  9. Άντε, επιτέλους ήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ ήμουν αθηνούλα/στάλιν, αλλά είχε το παιχνιδάκι μου πρόβλημα και τα είδα όλα. τώρα όμως μετά το επιτυχές by pass που υπεβλήθει, όλα καλά. φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλώς ήλθες και πάλι. Χάρηκα. Μας έλειψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ. και σεις μου λείψατε... δεν μπορούσα να σας διαβάσω!

      Διαγραφή
  11. Καλημερούδια!!!
    Άργησα και εγώ να σου ρθω τώρα!!!
    Καλώς όρισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλώς σε βρήκα ηφαιστιωνάκο. σημασία έχει να έχω τους φίλους μου κοντά. έστω και αν μένουν σε ένα όμορφο μέρος δίπλα από μια κούκλα λίμνη οκτακόσια χιλιόμετρα μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

οι δικές σου σκέψεις ποιές είναι;

σχόλια γραμμένα με αγγλικούς χαρακτήρες θα σβήνονται αμέσως. αν δε γνωρίζετε πως γυρνά το πληκτρολόγιο στα ελληνικά, ρωτήστε να μάθετε!

Από το Blogger.

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ

ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΨΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΝΕΙ

Αναγνώστες